Wniosek lub żądanie zapewnienia dostępności


Wniosek lub żądanie zapewnienia dostępności

Aby złożyć wniosek lub żądanie  zapewnienia dostępności możesz skorzystać z gotowego wzoru, który jest zamieszczony na końcu tej strony. Jeśli wolisz napisać samodzielnie pamiętaj, aby Twój wniosek lub żądanie zawierało wszystkie ważne informacje:

  • Twoje imię i nazwisko oraz adres zamieszkania
  • Rodzaj bariery (jeśli to możliwe - opisz krótko problem lub wstaw link
    z materiałem, który jest niedostępny cyfrowo)
  • Napisz w jaki sposób mamy się z Tobą kontaktować (podaj adres do korespondencji, numer telefonu lub adres mailowy)
  • Napisz jaki sposób zapewnienia dostępności będzie dla Ciebie najlepszy (jeżeli dotyczy).

W jaki sposób złożyć wniosek lub żądanie?

Wniosek lub żądanie możesz złożyć:

  • pocztą tradycyjną, na adres:  Ośrodek Pomocy Społecznej w Sulechowie, ul. Jana Pawła II 52
    66-100 Sulechów
  • mailem na adres: ops.sulechow@vp.pl
  • telefonicznie, dzwoniąc pod numer 684782244
  • ePUAPem

Podstawa prawna

  • Artykuł 6, punkt 1 lub 3 oraz artykuł 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
    o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  • Artykuł 18 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/vnd.oasis.opendocument.text
Rozmiar:
16KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Maciej Rzechówka
email: ops.sulechow@vp.pl tel.:(068) 478 22 44 fax: (068) 478 22 45
, w dniu:  09‑01‑2023 09:31:07
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Maciej Rzechówka
email: ops.sulechow@vp.pl tel.:(068) 478 22 44 fax: (068) 478 22 45
, w dniu:  09‑01‑2023 09:31:07
Data ostatniej aktualizacji:
09‑01‑2023 09:35:44
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie